چالش های استارت آپی پروفسور!

اینجا از چالش های روزانه ی استارتاپی که راه انداختیم خاطره تعریف می کنم ...

چالش های استارت آپی پروفسور!

اینجا از چالش های روزانه ی استارتاپی که راه انداختیم خاطره تعریف می کنم ...

سلام خوش آمدید

No pain, No gain

يكشنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۰۹:۱۰ ب.ظ

همیشه دوست داشتم چند تا گل و گیاه برای اتاقم بخرم که هر از گاهی نگاهشون کنم و روحیه م عوض بشه. خلاصه یه روز رفتم گل فروشی و با دو تا انتخاب پیتوس و آگلونما برفی برگشتم.

حالا این وسط یه روزایی مسافرت میرفتم و نبودم به گل بیچاره آب بدم یا زیاد توی نور آفتاب زیر پنجره میموند و... در نتیجه هر دو گلدون بعد از مدتی پژمرده شدن!

اینبار رفتم پیش گل فروش و ماجرا رو براش تعریف کردم و در نهایت بهم توصیه کرد یا دور گل و گیاه رو خط قرمز بکشم یا اینکه صد درصد به این کار دل بدم و نصفه و نیمه نباشم.

خلاصه با خریدن گل سانسوریا که یکمی مقاوم تره تصمیم گرفتم تا دوباره ادامه بدم!

این موضوع توی تمام جنبه های زندگی و کسب و کار هم صادقه. اگه ما مدیر یک کسب و کاری هستیم، باید تمام چالش ها و ناملایمات مسیر کسب و کارمون رو بپذیریم و برای بهبودش عرق جبین بریزیم؛ نصفه و نیمه نباشیم و ادامه بدیم تا شاهد به ثمر رسیدن تلاش مون باشیم.

این حرف شاید جنبه شعار گونه داشته باشه اما چون خودمون توی اَدینوَر تجربه ش کردیم، کاملا برامون قابل لمسه.

  • Ali

نظرات (۱)

  • امیر.ر. چقامیرزا
  • سلام. سلام.سلام

    حتی اگر هم به ثمر نشینه، میتونه دلنشین باشه:).

    پاسخ:
    سلام و درود.
    اگه مسیری باشه که آدم خودش با اختیار انتخاب کرده باشه، قطعا دلنشینه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی