ماجرای خرید مایو تُرک !
امروز با مهدی برنامه استخر داشتیم و سر راه قرار بود یه نیش ترمز بزنیم و مهدی برای خودش مایو شنا بخره.
مهدی اصرار داشت که حتما از برند تُرک خرید کنه و فروشنده برای سایز مهدی مایو ترک نداشت و یک سایز کوچیکترش رو داشت.
گفتم ببین اگه بحث خرید شلوار جین دوخت ترک بود باهات بحثی نداشتم؛ یه مایو دیگه اینقدر حساسیت نداره. همین ایرانیش و بگیر بریم.
خلاصه با توجه به ضیق وقت و عجله ما برای رسیدن به برنامه شنا، مهدی همون مایو ترک با یک سایز کوچیکتر رو برداشت و گفت ایرادی نداره؛ برم تو آب جا باز میکنه!
وقتی مهدی تو رختکن با مایو جدید خودش رو آنباکس کرد، چند نفر از دوستان ارادت ویژه خودشون رو به رُخ باسن مهدی اعلام کردن که شمایل جنیفر به خودش گرفته بود!
در نهایت مهدی لباس هاش رو دوباره پوشید و گفت نمی ارزه آدم به خاطر یه مایو ترک شرفش به باد بره، میرم همون ایرانیه رو بخرم و برمیگردم!
🌱 پ.ن: اهمیت و نتیجه برندسازی قوی یعنی وفاداری و تعصب مشتریان در گذر زمان به نام اون برند.
- ۰۳/۰۸/۲۲
« چند نفر از دوستان ارادت ویژه خودشون رو به رُخ باسن مهدی اعلام کردن» :)))))))))