چالش های استارت آپی پروفسور!

اینجا از چالش های روزانه ی استارتاپی که راه انداختیم خاطره تعریف می کنم ...

چالش های استارت آپی پروفسور!

اینجا از چالش های روزانه ی استارتاپی که راه انداختیم خاطره تعریف می کنم ...

سلام خوش آمدید

تحفه ی نازل شده از آسمان!

شنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۰۱:۱۳ ب.ظ

یک روز توی خونه نشسته بودم و داشتم روی  تولید محتوای سایت کار میکردم که دیدم نوتیفیکیشن اومده که سفارش جدیدی توی سایت ثبت شده.

رفتم چک کردم و دیدم که سفارش متن تبلیغاتی اومده. خلاصه با مشتری تماس گرفتیم و با یک بنده خدایی مواجه شدیم که دل پُری از ناکامی های متعدد توی کسب و کارش داشت.

اسمش آقای عزیزی بود. یه گوش شنوا پیدا کرده بود و داشت تمام حرف هایی که تو دلش عقده شده بود رو خالی میکرد تا کمی سبک بشه و به تنظیمات کارخانه برگرده.

اینقدری که از همه جا صحبت می کرد که اصلا یادش رفته بود که سفارشی که توی سایت ثبت کرده اصلا به حرف هایی که داره میزنه ربطی نداره!

خلاصه ی حرف های آقای عزیزی این بود که تموم روش های بازاریابی و تبلیغات رو بر اساس راهنمایی های در و همسایه و دوست و آشنا انجام داده بود اما هنوز کسب و کارش شفا پیدا نکرده!

همونجا به فکر خودم و دوستان همکارم رسید که این آقای عزیزی یک نمادی از افراد جامعه ست که میخواد حرکت مفیدی در جهت رشد کسب و کارش داشته باشه اما نه دانش تخصصی در این زمینه داره و نه ایده ای که بخواد الگو برداری کنه.

نتیجه کار این شد که ما آقای عزیزی رو فرستاده خدا برای هدایت خودمون پیدا کردیم و تصمیم گرفتیم که یک کانالی رو در تلگرام راه بندازیم تا ایده ها و دانش تبلیغات رو بصورت ساده برای عام مردم تفسیر کنیم که هر کسب و کاری خودش بتونه با دانش روز آپدیت بشه و کمکی دریافت کنه و هم اینکه ما بتونیم با جامعه و مردم در ارتباط باشیم.

نکته جالب اینجاست که دونه به دونه مشتری هایی که تا الان تجربه همکاری رو باهاشون داشتیم، به رشد و توسعه فردی و شخصیتی تیم ما کمک کردن و کماکان این داستان ادامه داره.

 

در نهایت لینک کانال تلگرام رو در ادامه میذارم برای دوستانی که به این موضوع و دانش تبلیغات در کسب و کارشون علاقه مند هستن. البته که باید فیلتر رو روشن کنین :))

لینک ورود مستقیم به کانال تلگرام

آیدی کانال تلگرام : ad_invar @

 

  • Ali

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی