چالش های استارت آپی پروفسور!

اینجا از چالش های روزانه ی استارتاپی که راه انداختیم خاطره تعریف می کنم ...

چالش های استارت آپی پروفسور!

اینجا از چالش های روزانه ی استارتاپی که راه انداختیم خاطره تعریف می کنم ...

سلام خوش آمدید

پارادوکس بی نظیر

يكشنبه, ۱۲ فروردين ۱۴۰۳، ۰۵:۱۱ ب.ظ

گاهی وقتا  کلی حرف داری بزنی اما حال حرف زدن هم نداری! یک پارادوکس بی نظیر!

انگار داری آهنگ شجریان گوش میدی و یک ربع اولش فقط هی و های و آوازه و قصد خوندن هم نداره. شاید شجریان هم با آواز می خواست حرفش و بزنه و کلمات قادر به انتقال تمام احساس نبودن!

دیروز تو مسیر پیاده روی از کنار یه گله گوسفند رد می شدم که داشتن تو دشت و سبزه زار چرا میکردن. این وسط یه دونه بز با دهن پر از علف به من زل زده بود. منم همینطور وایستادم رو به رو بهش زل زدم. دو سه دقیقه به همین منوال با زل زدن به هم گذشت.

پیش خودم گفتم نکنه این بزه هم داره با نگاهش با من حرف میزنه مثلا میگه اون چیه که پوشیدی رنگ علفه؟ خوردنیه ؟ یا چرا نمیای با ما علف بخوری خوشمزه ست! شایدم داشت میگفت بیا خریت خودت و تو نگاه من ببین!

من نمیدونم چرا ما باید همیشه حرف بزنیم تا همدیگه رو درک کنیم؟ چرا از بز یکمی سکوت و نگاه کردن به چشم های هم رو یاد نمی گیریم؟ شاید چشم ها دریچه های قلب آدم ها باشن! شاید فقط نگاه کردن به چشم های هم کافی باشه..

 

 

  • Ali

نظرات (۳)

  • امیر.ر. چقامیرزا
  • سلام. سلام.سلام

    چقدر خوبه که اینطوری جهان رو درک میکنید👌

    پاسخ:
    سلام و سلام. ارادت

    بیشتر با وهم و خیالش سرگرمیم تا اینکه درکش کنیم :))

    اینجاست که پای دستگاه ترجمه میاد وسط تا بتونیم از زاویه دید سگ ها و گربه ها، پرنده ها و... هم به موضوعات مختلف نگاه کنیم.

     

    مثلن پرنده های تو قفس که به گوش ما دارن چه چه میزنن از کجا معلوم در حال دادن فحش به نگه دارنده اش نباشن!

     

    یا سگ و گربه هایی که تو خونه نگه داری میشن رو هم باید پای صحبتشون نشست تا ببینیم چه دیدگاهی نسبت به این موضوع دارن...

    پاسخ:
    البته هدفم ازین پست موضوع صحبت کردن با حیوانات و این موارد نبود :))) بیشتر هدفم  معرفت انسانی بود.

    جالبه.

    منم با شما موافقم.

     

    گاهی وقتا سکوت خیلی بهتر از حرف زدن هست. مخصوصاً اگه طرفت یه آدم بیشعور و بی ادب باشه. ( بلانسبت شما البته )

    پاسخ:
    کاملا موافقم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی